Haberler
 


2.2 KALİTE POLİTİKAMIZ



Politikamız kurumumuzdaki tüm süreçlerde etkin kalite yönetim sistemleri oluşturmak, uygulamak, yürütmek. Sağladığımız ürün ve hizmetlerde; müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak, müşteri geri bildirimlerini etkin bir şekilde yönetmek, değer yaratmayan işlemleri ortadan kaldırarak kaynakların etkin kullanımı ile zamanında teslimat yapmak ve sürekli iyileştirmeyi amaçlayan bir kalite yönetim sistemi oluşturmaktır.


Müşteri memnuniyetini en önemli ölçüm kriteri olarak belirleyen Şirketimizde ISO 9001:2015 Kalite yönetim sisteminin etkinliğini sürekli denetleyerek ve gerekli görülen iyileştirmeleri gerçekleştirerek uygulanabilir şartları sağlamak ve yürütmek ilk hedefimizdir.


Bu hedefe ulaşmak için müşterilerimizin gereksinimlerini bizden ve ürünlerimizden beklentilerini belirleyerek bunları yerine getirmek. Müşterilerimize en ekonomik şartlarda ve zamanında sıfır hatalı ürün sunmak, kalitemizi sürekli iyileştirmek, ileri teknolojinin tüm imkânlarından yararlanarak gelişmektir. Mevcut durumu her konuda sürekli iyileştirmek, yan sanayicilerimiz, hizmet sağlayıcılarımızla kalite ve lojistik konularında bizimle birlikte gelişme sağlamak, teknolojinin tüm imkânlarını kullanmak. Çevremizi ve doğayı koruma konusunda kanuni yükümlülüklere uyarak çalışmak tüm ekip arkadaşlarımızın ilk görevidir.